sobota, 8 kwietnia 2017

Bitwa u Dominika


Dzisiaj zagraliśmy z Dominikeim, Mariuszem i Janim bitwę na 2x400 punktów z każdej strony. Dla Janiego był to absolutny debiut w BattleGroupa, dla mnie - druga bitwa. Grało się bardzo fajnie, mieliśmy na prawdę dużo terenów, można powiedzieć, że było to starcie w Puszczy białowieckiej, przed nadejściem plagi pewnego starego kornika, który ją wycina. Graliśmy scenariusz oflankowanie.

 
Udało mi się zrobić tylko kilka fotek, bo niestety zaaferowany grą zapominałem pstrykać. Ponadto warunki światła były takie, że na zdjęcia załapały się w zasadzie tylko siły sowieckie. Na powyższym zdjęciu widać część mojego rozponania - T-70 oraz BA-64. Samochód pancerny wykonał zadanie - zajął skrzyżowanie dalekim rajdem, a było ono jednym z celów gry, czym przyczynił się do ciągnięcia żetonu przez Niemców. Zdjął ponadto jedną sekcją MG34. T-70 miał natomiast słabe rzuty i nawet w ciężarówki nie trafiał.


Pluton T-34 Dominika oraz mój T-34 z rozpoznania przedzierały się przez puszczę, aby zająć stanowiska na jej skraju, na przeciw niemieckiej strefy rozstawienia. 



Widok na centralne skrzyżowanie, na które podciągają moje M4A2 oraz T-34 Dominika.



Nasza piechota dzielnie poradziła sobie z niewielkimi siłami Niemców.




Skrzyżowanie już obsadzone.


 

1 komentarz:

  1. Świetnie wyglądająca gra. Przydałyby się jeszcze listy armii, jakich użyliście.

    OdpowiedzUsuń